Долучайся до нас Контакти

Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Показати оригінал тексту
Базовою мовою цієї вакансії є English. Перекласти на Ukrainian.

Технології

Ви прагнете забезпечити стабільну та безперебійну роботу критично важливих систем? Ми шукаємо проактивного та цілеспрямованого професіонала, який приєднається до нашої команди та візьме на себе відповідальність за координацію інцидентів, підтримку працездатності сервісів та комунікацію із зацікавленими сторонами.

Завдання

  • Моніторинг каналу інцидентів на предмет питань, що піднімаються технічними командами
  • Брати участь у координації серйозних інцидентів та очолювати комунікацію із зацікавленими сторонами
  • Проведення власних пост-інцидентних перевірок разом із заповненням технічної документації для підтримки стандарту управління проблемами
  • Допомагати забезпечувати стабільність сервісу на виробництві (робота з командою розробників, інфраструктурною командою тощо для усунення будь-яких поточних або відомих проблем), включаючи успішну експлуатацію та постійне вдосконалення сервісу
  • Звітувати перед бізнесом про стабільність сервісу та поточні проблеми, виправлення та постійне вдосконалення
  • Підтримувати ефективний контроль над наскрізним додатком і сервісом (що включає в себе розробку, UAT, виробництво і резервне копіювання)
  • Планувати вимоги до послуг (наприклад, постійне оновлення, планування модернізації потужностей), допомагати з новими ініціативами, які можуть вплинути на послугу, і регулярно інформувати бізнес (власників продуктів) про переваги, ризики та продуктивність своїх послуг.
  • Ведення документації та дотримання безпечних ІТ-процедур для будь-якого проекту та поточної діяльності BAU

Наші очікування

  • Сильні комунікативні навички англійської мови, досвід написання повідомлень про відключення послуг/інциденти для вищих посадових осіб
  • Щонайменше 3 роки досвіду роботи в сфері управління ІТ-послугами, інфраструктури, підтримки програмного забезпечення або управління проектами, підтримки виробництва
  • Знання ITIL або еквівалент
  • Інтенсивний, проактивний та орієнтований на результат
  • Проживання в Польщі є обов'язковим

Буде перевагою

  • Практичний досвід у життєвому циклі розробки програмного забезпечення
  • Знання хмарної інфраструктури (в ідеалі AWS)
  • Знання всіх компонентів ІТ-архітектури та процесів підприємства

Вакансія № 250926-XN4FO

Technologies & tools

Are you passionate about keeping critical systems stable and running smoothly? We’re looking for a proactive and driven professional to join our team and take ownership of incident coordination, service health, and stakeholder communication.

Your tasks

  • Monitor the incident channel for issues being raised by technical teams
  • Participate in the coordination of serious incidents and take the lead of stakeholders’ communication
  • Own post incident follow-ups along with completion of technical documentation to maintain problem management standard
  • Help to ensure service stability on production (work with development team, infrastructure team, etc., to fix any ongoing or known issues), including successful operation and continuous improvement of service
  • Report to the business on information regarding service stability and ongoing issues, patching, and evergreening
  • Maintain effective control of the end-to-end application and service (which includes Dev, UAT, Production, and Contingency)
  • Plan service requirements (eg, Evergreening, planning capacity upgrades), assisting with new initiatives that may impact the service, and regularly communicating the benefits, risks, and performance of their service to the Business (Product owners)
  • Maintain documentation and secure IT procedures are followed for any project and ongoing BAU activity

Requirements

  • Strong communication skills in English, experience in writing service outage/incident communications to senior stakeholders
  • At least 3 years’ experience working in either IT Service Management, Infrastructure, Software support, or Project Management, Production Support role
  • ITIL knowledge or equivalent
  • Intensively driven, proactive, and delivery-focused
  • Residing in Poland required

Nice to have

  • Hands-on experience in the software development lifecycle
  • Knowledge of cloud-based infrastructure (ideally AWS)
  • Familiarity with all components of an enterprise IT architecture and processes

Job no. 250926-XN4FO

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Інцидент-менеджер EMEA

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Зв'яжіться з нами, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?