Керівник відділу по роботі з клієнтами відповідає за нагляд за повсякденною діяльністю відділу по роботі з клієнтами, забезпечуючи надання високоякісних послуг відповідно до визначених клієнтом процесів і стандартів. Ця роль передбачає координацію роботи команди, моніторинг ефективності, комунікацію із зацікавленими сторонами та постійне вдосконалення процесів.
Приєднуйтесь до нас та приймайте нові виклики!
Вакансія № 250910-G9GZ2
The Customer Care Team Leader is responsible for overseeing the daily operations of the Customer Care team, ensuring high-quality service delivery in line with Client-defined processes and standards. This role involves team coordination, performance monitoring, stakeholder communication, and continuous process improvement.
Join us and take on new challenges!
Job no. 250910-G9GZ2
Fill in the form in English please
Керівник групи по роботі з клієнтами
Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме
Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову
У нас є більше пропозицій
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?
Are you sure you want to leave this page?