Долучайся до нас Контакти

Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Показати оригінал тексту
Базовою мовою цієї вакансії є English. Перекласти на Ukrainian.

Технології

Спеціаліст по роботі з клієнтами відповідає за підтримку внутрішніх і зовнішніх зацікавлених сторін Клієнта шляхом розгляду скарг, виконання завдань бек-офісу та ведення технологічної документації. Ця роль забезпечує якісне надання послуг відповідно до визначених Клієнтом процедур та систем.

Приєднуйтесь до нас та приймайте нові виклики!

Завдання

  • Обробляти скарги на основі процесів та інструкцій, визначених Клієнтом
  • Моніторинг та забезпечення якості та точності обробки скарг
  • Виконувати завдання бек-офісу, включаючи підготовку звітів та аналітики
  • Пропонувати та впроваджувати методи контролю для процесів, визначених Клієнтом
  • Подання та моніторинг тікетів, пов'язаних з доступом до систем в системах Клієнта
  • Робота зі звітами Power BI та підготовка аналітики на основі KPI з використанням клієнтських систем
  • Забезпечення точності контенту в інструментах, що надаються Клієнтом
  • Комунікація зі стейкхолдерами через електронну пошту, MS Teams, Salesforce, Freshdesk, Twilio, Jira або інші узгоджені канали

Наші очікування

  • Щонайменше 2 роки досвіду роботи в сфері обслуговування клієнтів або роботи зі скаргами
  • Сильні аналітичні та звітні навички
  • Знання MS Office (особливо Excel та PowerPoint)
  • Знання платформ для продажу квитків та комунікацій (наприклад, Salesforce, Jira, Freshdesk)
  • Здатність слідувати структурованим процесам і вести документацію
  • Відмінні навички письмової та усної комунікації польською та англійською мовами
  • Висока увага до деталей та організаторські здібності
  • Здатність працювати самостійно та у співпраці у віддаленому режимі
  • Готовність працювати з офісу в еквівалентному робочому часі з 8:00 до 18:00
  • Проживання в Польщі є обов'язковим

Вакансія № 250910-CQY3U

Technologies & tools

The Customer Care Specialist is responsible for supporting internal and external stakeholders of the Client by handling complaints, executing back-office tasks, and maintaining process documentation. The role ensures high-quality service delivery in accordance with Client-defined procedures and systems.

Join us and take on new challenges!

Your tasks

  • Handle complaint submissions based on Client-defined processes and guidelines
  • Monitor and ensure the quality and accuracy of complaint handling
  • Execute back-office tasks, including report and analysis preparation
  • Propose and implement control methods for Client-defined processes
  • Submit and monitor system access-related tickets in Client systems
  • Operate Power BI reports and prepare KPI-based analyses using Client systems
  • Ensure accuracy of content in Client-provided tools
  • Communicate with stakeholders via email, MS Teams, Salesforce, Freshdesk, Twilio, Jira, or other agreed channels

Requirements

  • At least 2 years of experience in customer service or complaint handling
  • Strong analytical and reporting skills
  • Proficiency in MS Office (especially Excel and PowerPoint)
  • Familiarity with ticketing and communication platforms (e.g., Salesforce, Jira, Freshdesk)
  • Ability to follow structured processes and maintain documentation
  • Excellent written and verbal communication skills in Polish and English
  • High attention to detail and organizational skills
  • Ability to work independently and collaboratively in a remote setup
  • Readiness to work from the office in equivalent working time between 8:00 am and 6:00 pm
  • Residing in Poland required

Job no. 250910-CQY3U

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?