Заповніть форму англійською мовою
Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме
Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Зв'яжіться з нами, якщо проблема виникне знову
Ми зв'яжемося з вашим другом, як тільки переглянемо резюме
Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Зв'яжіться з нами, якщо проблема виникне знову
Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме
Ми зв'яжемося з вашим другом, як тільки переглянемо резюме
Ви зосереджені на деталях, організовані та зацікавлені в тому, як працюють інвестиційні операції за лаштунками? Ми шукаємо операційного аналітика, який приєднається до нашої операційної команди, що підтримує процеси управління активами. На цій посаді ви отримаєте доступ до широкого спектру фінансових інструментів, дізнаєтесь, як обробляються та контролюються транзакції, а також співпрацюватимете з внутрішніми та зовнішніми партнерами по всьому ланцюжку створення вартості інвестицій.
Це чудова можливість побудувати міцний фундамент для кар'єри у сфері фінансових операцій та інвестиційного менеджменту.
Вакансія № 251015-NLJZP
Are you detail-oriented, organized, and interested in how investment operations work behind the scenes? We are looking for an Operations Analyst to join our operations team supporting asset management processes. In this role, you’ll gain exposure to a wide range of financial instruments, learn how transactions are processed and controlled, and collaborate with internal and external partners across the investment value chain.
It’s a great opportunity to build a solid foundation for a career in financial operations and investment management.
Job no. 251015-NLJZP
Fill in the form in English please
Операційний аналітик
Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме
Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Зв'яжіться з нами, якщо проблема виникне знову
З 2015 року ми щорічно отримуємо титул «Great Place to Work» – престижну нагороду, що ґрунтується на відгуках співробітників. Згідно з дослідженням, понад 89% людей, які працюють в Sii, вважають компанію фантастичним місцем для роботи.
Ми розпочали як стартап з одним працівником у 2006 році, а у 2025 – виросли до компанії з понад 7 300 працівниками, доходом 494 мільйонів євро, відсутністю боргів та статусом провідного постачальника ІТ-послуг у Польщі, згідно зі звітом Computerworld TOP200. Дізнайтеся більше фактів, які доводять нашу ринкову перевагу.
Ми є ключовим партнером для багатьох престижних світових компаній з різних секторів, зокрема BNP Paribas, KUKA, ING або Bombardier, контракти з якими гарантують безперервність зайнятості наших працівників.
Минулого року наш власний навчальний центр організував близько 300 технічних та soft skills тренінгів. У них взяли участь понад 3 300 осіб, які оцінили їх на 4,7/5. Тренінги проводять як практикуючі фахівці з Sii, так і експерти галузі з-поза меж компанії. Наші співробітники також мають можливість індивідуально навчатися на зовнішніх курсах.
У Sii є чимало ініціатив для обміну знаннями – наші працівники можуть приєднатися до технологічних спільнот, взяти участь у програмі менторства або скористатися внутрішніми тренінгами, блогами та платформами електронного навчання.
Ми на «ти» один з одним, незалежно від займаної посади. Для нас важлива прозорість і діалог, тому ми регулярно організовуємо локальні CEO Meetups, онлайн-сесії CEO Live та Inspiration Days для департаментів. Під час них кожен має можливість зустрітися з людьми, які керують компанією, поставити запитання, повідомити про проблеми та обговорити хвилюючі теми.
Sii ділиться зі співробітниками своїм прибутком, щоб подякувати всім за чудовий рік і результати. Ми знаємо, що без величезної відданості Power People успіх компанії був би неможливий. З 2022 року на цю ініціативу було виділено понад 76 мільйонів злотих.
Щорічно ми виділяємо 1 мільйон злотих на розвиток захоплень та хобі через наші програми «Passion Sponsorship» та «Power Volunteers». Завдяки їм майже половина наших Power People вже здійснила свої мрії, такі як сходження на Еверест, забіги в найвіддаленіших куточках світу або політ на повітряній кулі в стратосферу.
Щороку ми організовуємо понад 700 заходів, виділяючи на ці цілі понад 15 мільйонів злотих. Ми дбаємо не лише про інтеграцію наших працівників, але й організовуємо розваги для їхніх сімей в рамках регулярних Днів святого Миколая, сімейних пікніків та карнавальних балів.
Ми розташовані в офісах класу А+ в центрах 16-ти найбільших польських міст, що забезпечує легкий доступ як для наших співробітників, так і для клієнтів з будь-якої частини країни та світу.
Проєктні кімнати, конференц-зали, сучасне обладнання, зона відпочинку та догляду за дітьми або навіть гірка – це лише частина зручностей, які ми пропонуємо.
«Працюй розумно, а не важко» – керуючись цією ідеєю, ми розробили додаток для співробітників, який спрощує всі адміністративні дії. Достатньо лише кількох кліків на телефоні, щоб подати заявку на відпустку, відзвітувати про відпрацьований час або відстежити нагадування про майбутні завдання.
Додаток також доступний для кандидатів. Ви можете завантажити його на обидві iOS та Android платформи.
Ми пропонуємо нашим працівникам приватні медичні пакети з доступом до понад 5 000 спеціалістів. Опція також включає стоматологічні послуги та можливість приєднання членів сім’ї.
У нас є більше пропозицій
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?
Are you sure you want to leave this page?