Долучайся до нас Контакти

Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Показати оригінал тексту
Базовою мовою цієї вакансії є English. Перекласти на Ukrainian.

Технології

Наразі ми шукаємо спеціаліста з ІТ-підтримки, який приєднається до нашого Центру компетенції ІТ-операцій. Це робота на місці, в офісі клієнта у Вроцлаві, яка вимагає доступності 5 днів на тиждень. Залежно від вашого досвіду, уподобань щодо форми зайнятості, різноманітності завдань та очікуваної заробітної плати, ми пропонуємо можливості для довгострокового розвитку в обраному вами напрямку.

Завдання

  • Надання ІТ-підтримки кінцевим користувачам, вирішення технічних питань, пов'язаних з додатками, системами та обладнанням
  • Підготовка та налаштування комп'ютерів для нових користувачів
  • Поточне усунення несправностей та вирішення проблем на місці за місцем знаходження клієнта
  • Діагностика та вирішення заявок другої лінії підтримки, пов'язаних з Microsoft Teams, Microsoft Outlook, OneDrive, SharePoint, пакетом Microsoft Office 365
  • Співпраця з глобальними командами підтримки для вирішення більш складних інцидентів
  • документування рішень та внесення їх до бази знань
  • Робота в системах управління ІТ-послугами (інструменти тікетування)
  • Виконання завдань відповідно до міжнародних стандартів ІТ-сервісу (ITIL, PRINCE2, ISO 9000, ISO 27000)

Наші очікування

  • Мінімум 1 рік професійного досвіду (включаючи стажування або навчання)
  • Добре володіння англійською мовою (розмовною та письмовою) - обов'язково
  • Розуміння комп'ютерного обладнання та основних принципів конфігурації
  • Готовність працювати на місці, 5 днів на тиждень
  • Знання конфігурації та використання MS Outlook, Teams, Word та Excel
  • Знання конфігурації та обслуговування мереж LAN/WAN та Wi-Fi
  • Вільне володіння польською мовою
  • Проживання в Польщі є обов'язковим

Буде перевагою

  • Технічна освіта або досвід роботи

Вакансія № 250731-JMYE3

Technologies & tools

We are currently looking for an IT Support Specialist to join our IT Operations Competence Center. This is an on-site role based at the client’s office in Wrocław, requiring availability 5 days a week. Depending on your experience, preferences regarding the form of employment, task variety, and salary expectations, we offer opportunities for long-term development in your chosen direction.

Your tasks

  • Providing IT support to end users, resolving technical issues related to applications, systems, and hardware
  • Preparing and configuring computers for new users
  • Ongoing troubleshooting and issue resolution on-site at the client’s location
  • Diagnosing and resolving second-line support tickets related to Microsoft Teams, Microsoft Outlook, OneDrive, SharePoint, Microsoft Office 365 suite
  • Collaborating with global support teams to resolve more complex incidents
  • Documenting solutions and contributing to the knowledge base
  • Operating within IT service management systems (ticketing tools)
  • Performing tasks in accordance with international IT service standards (ITIL, PRINCE2, ISO 9000, ISO 27000)

Requirements

  • Minimum 1 year of professional experience (internships or traineeships included)
  • Good command of English (spoken and written) – mandatory
  • Understanding of computer hardware and basic configuration principles
  • Willingness to work on-site, 5 days a week
  • Knowledge of configuration and usage of MS Outlook, Teams, Word, and Excel
  • Familiarity with LAN/WAN and Wi-Fi network configuration and maintenance
  • Fluent Polish required
  • Residing in Poland required

Nice to have

  • Technical degree or background

Job no. 250731-JMYE3

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Спеціаліст з ІТ-підтримки - L2

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?