Заповніть форму англійською мовою
Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме
Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Зв'яжіться з нами, якщо проблема виникне знову
Ми зв'яжемося з вашим другом, як тільки переглянемо резюме
Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Зв'яжіться з нами, якщо проблема виникне знову
Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме
Ми зв'яжемося з вашим другом, як тільки переглянемо резюме
Ми шукаємо консультанта SAP SD з досвідом роботи в сфері електронного виставлення рахунків та DRC для участі в проекті для міжнародної виробничої компанії, що працює в галузі будівельних матеріалів. Проект включає впровадження та розвиток рішення SAP Document and Reporting Compliance у сфері звітності JPK та інтеграцію з Національною системою електронного виставлення рахунків.
Вакансія № 250930-A51M9
We are looking for an SAP SD Consultant with experience in e-invoicing and DRC to join a project for a global manufacturing company in the building materials industry. The project includes implementation and development of SAP Document and Reporting Compliance solution in the area of JPK reporting and integration with the National e-Invoicing System.
Job no. 250930-A51M9
Fill in the form in English please
SAP SD консультант з ДРК - електронне виставлення рахунків
Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме
Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Зв'яжіться з нами, якщо проблема виникне знову
З 2015 року ми щорічно отримуємо титул «Great Place to Work» – престижну нагороду, що ґрунтується на відгуках співробітників. Згідно з дослідженням, понад 89% людей, які працюють в Sii, вважають компанію фантастичним місцем для роботи.
Ми розпочали як стартап з одним працівником у 2006 році, а у 2025 – виросли до компанії з понад 7 300 працівниками, доходом 494 мільйонів євро, відсутністю боргів та статусом провідного постачальника ІТ-послуг у Польщі, згідно зі звітом Computerworld TOP200. Дізнайтеся більше фактів, які доводять нашу ринкову перевагу.
Ми є ключовим партнером для багатьох престижних світових компаній з різних секторів, зокрема BNP Paribas, KUKA, ING або Bombardier, контракти з якими гарантують безперервність зайнятості наших працівників.
Минулого року наш власний навчальний центр організував близько 300 технічних та soft skills тренінгів. У них взяли участь понад 3 300 осіб, які оцінили їх на 4,7/5. Тренінги проводять як практикуючі фахівці з Sii, так і експерти галузі з-поза меж компанії. Наші співробітники також мають можливість індивідуально навчатися на зовнішніх курсах.
У Sii є чимало ініціатив для обміну знаннями – наші працівники можуть приєднатися до технологічних спільнот, взяти участь у програмі менторства або скористатися внутрішніми тренінгами, блогами та платформами електронного навчання.
Ми на «ти» один з одним, незалежно від займаної посади. Для нас важлива прозорість і діалог, тому ми регулярно організовуємо локальні CEO Meetups, онлайн-сесії CEO Live та Inspiration Days для департаментів. Під час них кожен має можливість зустрітися з людьми, які керують компанією, поставити запитання, повідомити про проблеми та обговорити хвилюючі теми.
Sii ділиться зі співробітниками своїм прибутком, щоб подякувати всім за чудовий рік і результати. Ми знаємо, що без величезної відданості Power People успіх компанії був би неможливий. З 2022 року на цю ініціативу було виділено понад 76 мільйонів злотих.
Щорічно ми виділяємо 1 мільйон злотих на розвиток захоплень та хобі через наші програми «Passion Sponsorship» та «Power Volunteers». Завдяки їм майже половина наших Power People вже здійснила свої мрії, такі як сходження на Еверест, забіги в найвіддаленіших куточках світу або політ на повітряній кулі в стратосферу.
Щороку ми організовуємо понад 700 заходів, виділяючи на ці цілі понад 15 мільйонів злотих. Ми дбаємо не лише про інтеграцію наших працівників, але й організовуємо розваги для їхніх сімей в рамках регулярних Днів святого Миколая, сімейних пікніків та карнавальних балів.
Ми розташовані в офісах класу А+ в центрах 16-ти найбільших польських міст, що забезпечує легкий доступ як для наших співробітників, так і для клієнтів з будь-якої частини країни та світу.
Проєктні кімнати, конференц-зали, сучасне обладнання, зона відпочинку та догляду за дітьми або навіть гірка – це лише частина зручностей, які ми пропонуємо.
«Працюй розумно, а не важко» – керуючись цією ідеєю, ми розробили додаток для співробітників, який спрощує всі адміністративні дії. Достатньо лише кількох кліків на телефоні, щоб подати заявку на відпустку, відзвітувати про відпрацьований час або відстежити нагадування про майбутні завдання.
Додаток також доступний для кандидатів. Ви можете завантажити його на обидві iOS та Android платформи.
Ми пропонуємо нашим працівникам приватні медичні пакети з доступом до понад 5 000 спеціалістів. Опція також включає стоматологічні послуги та можливість приєднання членів сім’ї.
У нас є більше пропозицій
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?
Are you sure you want to leave this page?