Долучайся до нас Контакти

Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Перекласти на English.
Цей переклад є приблизним. Перекласти на Ukrainian.

Технології

У вас є перший досвід роботи в ІТ-підтримці? Приєднуйся до філії Sii в Катовіце на посаду молодшого спеціаліста служби підтримки!

Ви познайомитеся зі стандартами та інструментами, обов'язковими в нашій компанії, будете відповідати за віддалену підтримку внутрішніх користувачів (телефонна підтримка та в інструменті ITSM), вирішуючи технічні проблеми на 1-й лінії ІТ-підтримки. Ви матимете можливість ознайомитися з новітніми рішеннями Microsoft та розвиватися у сферах підтримки додатків та ІТ-інфраструктури, серед іншого. Людина на цій посаді повинна мати дуже хороші міжособистісні та комунікативні навички.

Завдання

  • Логування запитів та аналіз причин несправностей робочих станцій користувачів
  • Підтримка системного та прикладного програмного забезпечення, апаратного забезпечення та периферійних пристроїв
  • Діагностика та вирішення технічних проблем користувачів
  • Тісна співпраця зі службами підтримки 2-ї та 3-ї лінії
  • Обробка запитів в інструменті ITSM на основі практик ITIL
  • Моніторинг відкритих тікетів та інформування користувачів про їх поточний статус

Наші очікування

  • Щонайменше один рік досвіду роботи в ІТ-підтримці користувачів
  • Середня або вища освіта, бажана спеціальність: ІТ або суміжні
  • Хороші знання систем Windows/Linux (наприклад, Ubuntu, Debian)
  • Базовий досвід роботи з пристроями macOS та iOS
  • Знання конфігурації та обслуговування мереж LAN/WAN та Wi-Fi
  • Практичний досвід роботи з Active Directory
  • Знання інструментів віддаленого доступу (наприклад, TeamViewer)
  • Здатність чітко та ефективно спілкуватися з нетехнічними користувачами
  • Вміння працювати в команді та співпрацювати з іншими ІТ-відділами
  • Здатність вільно спілкуватися англійською мовою (рівень B1)

Вакансія № 250905-2EOR0

Technologies & tools

Do you have your first experience in IT support? Join the Sii branch in Katowice as a Junior Service Desk Specialist!

You will get to know the standards and tools in force in our company, you will be responsible for remote support of internal users (telephone support and in ITSM tool) by solving technical problems on the 1st line of IT support. We provide the opportunity to learn the latest Microsoft solutions and develop in the areas of Application Support and IT Infrastructure, among others. The person in this position should have very good interpersonal and communication skills.

Your tasks

  • Recording requests and analyzing the causes of malfunctioning user workstations
  • Support for system and application software, computer hardware and peripherals
  • Diagnose and resolve technical problems of users
  • Working closely with 2nd and 3rd line support
  • Handling requests in the ITSM tool based on ITIL practices
  • Monitoring open tickets and informing users of their current status

Requirements

  • At least one year of experience in user IT support
  • Secondary or higher education, preferred majors: IT or related
  • Good knowledge of Windows/ Linux systems (e.g. Ubuntu, Debian)
  • Basic experience with macOS and iOS devices
  • Familiarity with LAN/WAN and Wi-Fi network configuration and maintenance
  • Practical experience working with Active Directory
  • Knowledge of remote access tools (e.g. TeamViewer)
  • Ability to communicate clearly and effectively with non-technical users
  • Ability to work in a team and collaborate with other IT departments
  • Knowledge of English to communicate freely (B1 level)

Job no. 250905-2EOR0

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Молодший спеціаліст служби підтримки

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?