Долучайся до нас Контакти

Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Показати оригінал тексту
Базовою мовою цієї вакансії є English. Перекласти на Ukrainian.

Технології

Ви захоплюєтесь передовими графічними технологіями та прагнете розширити можливості апаратного та програмного забезпечення до їхніх меж? Ми шукаємо досвідченого та висококваліфікованого інженера-графіка, який приєднається до нашої команди провідних експертів та дослідників.

На цій посаді ви робитимете безпосередній внесок у розробку та оптимізацію рішень для трасування променів та рендерингу наступного покоління, тісно співпрацюючи з технологічним стеком Intel. Якщо ви глибоко розумієте сучасні архітектури графічних процесорів, передові технології рендерингу та маєте досвід розробки на C++, ми будемо раді почути вашу кандидатуру.

Завдання

  • Проектування, реалізація та оптимізація передових алгоритмів рендерингу в реальному часі та офлайн (трасування променів, растеризація, трасування траєкторій)
  • Розробляти та підтримувати додатки 3D-графіки з використанням сучасних API, таких як Vulkan або DirectX 12
  • Співпрацювати з міжфункціональними командами для інтеграції технологій рендерингу в програмні та апаратні стеки Intel
  • Профілювати, налагоджувати та налаштовувати графічні робочі навантаження за допомогою інструментів аналізу продуктивності
  • Брати участь у розробці еталонного програмного забезпечення для трасування променів і симуляції робочих навантажень
  • Аналізувати дані про продуктивність для надання рекомендацій щодо архітектури та оптимізації
  • Бути в курсі останніх розробок в архітектурі графічних процесорів і методах рендерингу
  • Підтримувати конвеєри CI/CD та контроль версій за допомогою таких інструментів, як CMake та Git

Наші очікування

  • Щонайменше 5 років досвіду роботи з графікою
  • Глибоке розуміння конвеєрів трасування променів і растеризації
  • Знання сучасних архітектур графічних процесорів
  • Практичний досвід розробки 3D додатків з використанням сучасних графічних API (Vulkan, DirectX 12)
  • Володіння сучасною мовою C++ (C++17)
  • Знання Git, CMake та робочих процесів розробки на основі CI/CD
  • Вільна письмова та усна англійська мова
  • Вільне володіння польською мовою
  • Проживання в Польщі є обов'язковим

Буде перевагою

  • Досвід розробки трасувальників шляхів або просунутих методів рендерингу з використанням Vulkan RT або DXR
  • Знання сучасних рушіїв рендерингу в реальному часі, інструментів аналізу продуктивності та стеків програмного забезпечення для графічних систем

Вакансія № 250530-GN3L6

Technologies & tools

Are you passionate about cutting-edge graphics technology and excited by the challenges of pushing hardware and software to their limits? We are looking for an experienced and highly skilled Graphics Engineer to join our team of industry-leading experts and researchers.

In this role, you’ll contribute directly to the development and optimization of next-generation ray tracing and rendering solutions, working closely with Intel’s technology stack. If you have a deep understanding of modern GPU architectures, advanced rendering techniques, and a strong background in C++ development, we’d love to hear from you.

Your tasks

  • Design, implement, and optimize advanced real-time and offline rendering algorithms (ray tracing, rasterization, path tracing)
  • Develop and maintain 3D graphics applications using modern APIs such as Vulkan or DirectX 12
  • Collaborate with cross-functional teams to integrate rendering technologies into Intel’s software and hardware stacks
  • Profile, debug, and tune graphics workloads using performance analysis tools
  • Contribute to the development of reference ray tracing software and simulation workloads
  • Analyze performance data to provide architecture and optimization recommendations
  • Stay up to date with the latest developments in GPU architecture and rendering techniques
  • Support CI/CD pipelines and version control using tools like CMake and Git

Requirements

  • At least 5 years of working experience focused on graphics
  • Deep understanding of ray tracing and rasterization pipelines
  • Strong knowledge of modern GPU architectures
  • Practical experience developing 3D applications using modern graphics APIs (Vulkan, DirectX 12)
  • Proficiency in modern C++ (C++17)
  • Familiarity with Git, CMake, and CI/CD-driven development workflows
  • Fluent written and spoken English
  • Fluent Polish required
  • Residing in Poland required

Nice to have

  • Experience developing path tracers or advanced rendering techniques using Vulkan RT or DXR
  • Familiarity with modern real-time rendering engines, performance analysis tools, and graphics system software stacks

Job no. 250530-GN3L6

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Інженер-графік C++

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

Опція не обрана

angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?