Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Перекласти на English.
Цей переклад є приблизним. Перекласти на Ukrainian.

Технології

Приєднуйтесь до команди Sii в якості керівника команди підтримки WMS для ритейлу. На посаді керівника команди підтримки ви будете координувати роботу команди, підтримуючи користувачів програми у вирішенні проблем, пов'язаних з функціонуванням програми. Ви також будете підтримувати комерційний процес, який включає оцінку часу, роботи та обсягу технічної підтримки для нових клієнтів системи.

Завдання

  • Контролювати та підтримувати команду у вирішенні щоденних проблем, пов'язаних з функціонуванням додатків
  • Забезпечення відповідності функціональності систем потребам бізнесу
  • Участь у комерційному процесі для нових клієнтів
  • Контроль коректної роботи додатків
  • Підтримка користувачів в роботі з бек-офісними додатками
  • Аналіз даних, створення звітів та документації

Наші очікування

  • Мінімум 2 роки досвіду роботи на посаді керівника групи системної підтримки або на аналогічній посаді
  • Знання процесів роздрібної торгівлі та WMS систем
  • Добре знання мови SQL
  • Аналітичні та комунікативні навички
  • Стійкість до стресів
  • Дуже добре знання англійської мови - min. B2
  • Вільне володіння польською мовою

Вакансія № 250402-83YEZ

Technologies & tools

Join the Sii team as a team leader of the WMS support team for the retail industry. As a support team leader, you will coordinate the team's work, supporting application users in resolving issues related to the functioning of the application. You will also support the commercial process, which includes estimating the time, work and scope of technical support for new system customers.

Your tasks

  • Oversee and support the team during the resolution of ongoing application performance issues
  • Ensure systems functionality is in line with business needs
  • Participate in the sales process for new customers
  • Controlling the correctness of the application operation
  • Supporting users in working with backoffice applications
  • Analysis of data, creation of reports and documentation

Requirements

  • Min. 2 years of experience as a team leader of a systems support team or similar position
  • Knowledge of retail industry processes and WMS systems
  • Good knowledge of SQL language
  • Analytical and communication skills
  • Resilience to stress
  • Very good knowledge of English - min. B2
  • Fluent knowledge of Polish language required

Job no. 250402-83YEZ

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Керівник групи підтримки - WMS системи

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

Опція не обрана

angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
File is empty
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?