Долучайся до нас Контакти

Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад

Спеціаліст з підтримки додатків зі знанням голландської та англійської мов

  • Regular
  • Офіс
  • Вроцлав
Цей переклад є приблизним. Показати оригінал тексту
Базовою мовою цієї вакансії є English. Перекласти на Ukrainian.

Технології

Ми шукаємо спеціаліста з підтримки додатків для участі в проекті в автомобільній промисловості. Для цієї ролі потрібен солідний досвід роботи в ІТ-службі підтримки та практичний досвід роботи з інструментами для продажу квитків - в ідеалі, ITSM. Вільне володіння голландською та англійською мовами є обов'язковим, оскільки обидві мови використовуються у щоденному спілкуванні зі службою підтримки.

Якщо ви шукаєте динамічне середовище, сповнене викликів та можливостей для зростання - не вагайтесь та подавайте заявку!

Завдання

  • Надавати підтримку, відповідаючи на дзвінки кінцевих користувачів та реєструючи запити на обслуговування
  • Ефективно та професійно виявляти та вирішувати запити на обслуговування
  • Передавати запити на обслуговування відповідним командам підтримки, забезпечуючи належне відстеження та подальші дії
  • Спілкуватися безпосередньо з користувачами та клієнтами зі Швеції, Фінляндії, Норвегії та Данії по телефону та електронній пошті
  • Працювати відповідно до стандартів ITIL та найкращих практик DSC

Наші очікування

  • Щонайменше 2 роки досвіду роботи в ІТ-службі підтримки або технічній підтримці
  • Практичний досвід роботи з системами продажу квитків, бажано з ITSM
  • Вільне володіння голландською та англійською мовами для ефективної підтримки користувачів та спілкування з міжнародними командами
  • Сильні аналітичні навички та навички вирішення проблем, з проактивним підходом до усунення технічних проблем
  • Проживання в Польщі є обов'язковим

Вакансія № 250709-A5TS0

Technologies & tools

We’re looking for an Application Support Specialist to join a project in the automotive industry. The role requires a solid IT helpdesk background and hands-on experience with ticketing tools—ideally ITSM. Fluency in Dutch and English is essential, as both languages are used in daily support communication.

If you're looking for a dynamic environment full of challenges and growth opportunities — don't hesitate and apply!

Your tasks

  • Provide support by answering calls from end users and registering service requests
  • Troubleshoot and resolve service requests efficiently and professionally
  • Transfer service requests to relevant support teams, ensuring proper tracking and follow-up
  • Communicate directly with users and customers from Sweden, Finland, Norway, and Denmark via phone and email
  • Work in accordance with ITIL standards and DSC best practices

Requirements

  • At least 2 years of experience in an IT helpdesk or technical support role
  • Hands-on experience with ticketing systems, preferably with ITSM
  • Fluency in Dutch and English to effectively support users and communicate with international teams
  • Strong analytical and problem-solving skills, with a proactive approach to troubleshooting technical issues
  • Residing in Poland required

Job no. 250709-A5TS0

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Спеціаліст з підтримки додатків зі знанням голландської та англійської мов

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?