Долучайся до нас Контакти

Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Перекласти на English.
Цей переклад є приблизним. Перекласти на Ukrainian.

Технології

IT Operations - це центр компетенції, відповідальний за завдання та проекти в галузі обслуговування робочих станцій та мобільних пристроїв: комп'ютерів, ноутбуків, планшетів, мобільних телефонів, принтерів, серверів, операційних систем, мереж, баз даних (SQL, Oracle) та додатків (SCCM, ServiceNow, Zabbix, O365, D365).

Наразі ми шукаємо спеціаліста з ІТ-підтримки, який приєднається до команди одного з наших клієнтів у Кракові (робота на 100% в офісі клієнта).

Завдання

  • Вирішення технічних проблем, про які повідомляють користувачі щодо програмного забезпечення, обладнання та мереж
  • Забезпечення належного рівня обслуговування та актуалізація запитів у системі продажу квитків клієнта
  • Координація поставок та замовлень для офісу
  • Підготовка та проведення процесу впровадження ІТ для нових співробітників
  • Підготовка та інвентаризація комп'ютерного обладнання
  • Підтримка офісної інфраструктури: переговорні кімнати, принтери, серверні кімнати

Наші очікування

  • Мінімум шість місяців досвіду роботи на аналогічній посаді (включаючи стажування, навчання)
  • Дуже хороші навички усного та письмового володіння англійською мовою
  • Міжособистісні навички (комунікабельність, відкритість)
  • Вміння діагностувати та обслуговувати комп'ютерну техніку та виконувати базові технічні налаштування
  • Досвід роботи з додатками MS Outlook і Teams, а також використання функцій MS Word і MS Excel
  • Знання конфігурації, адміністрування та обслуговування LAN, WAN та бездротових (Wi-Fi) мереж
  • Знання польської мови та проживання в Польщі є обов'язковим

Буде перевагою

  • Технічна освіта

Вакансія № 250616-IQJ80

Technologies & tools

IT Operations is a Competence Center responsible for tasks and projects in the area of maintenance of workstations and mobile devices: computers, laptops, tablets, cell phones, printers, servers, operating systems, networks, databases (SQL, Oracle) and applications (SCCM, ServiceNow, Zabbix, O365, D365).

We are currently looking for an IT Support Specialist to join our team for one of our Krakow clients (working 100% from the client's office).

Your tasks

  • Resolve technical problems reported by users in the areas of software, hardware and networks
  • Ensure appropriate service levels and update requests in the customer's ticket system
  • Coordinate supplies and orders for the office
  • Prepare and carry out the IT implementation process for new employees
  • Preparation and inventory of computer equipment
  • Maintaining office infrastructure: conference rooms, printers, server rooms

Requirements

  • Minimum six months of experience in a similar position (including internships, apprenticeships)
  • Very good oral and written English language skills
  • Interpersonal skills (communicativeness, openness)
  • Ability to diagnose and operate computer hardware and perform basic technical configuration
  • Experience in working with MS Outlook and Teams applications and in using MS Word and MS Excel functions
  • Knowledge of configuration, administration and maintenance of LAN, WAN and wireless (Wi-Fi) networks
  • Knowledge of the Polish language and residence in Poland required

Nice to have

  • Technical education

Job no. 250616-IQJ80

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Спеціаліст з ІТ-підтримки

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?