Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Перекласти на English.
Цей переклад є приблизним. Перекласти на Ukrainian.

Приєднуйтесь до філії Sii в Жешуві на посаду молодшого спеціаліста з ІТ-підтримки!

Ти ознайомишся зі стандартами та інструментами, обов'язковими в нашій компанії, будеш відповідати за пряму та віддалену підтримку внутрішніх користувачів Sii. Ви будете відповідати за пряму та віддалену підтримку внутрішніх користувачів Sii. Ми забезпечуємо можливість розвитку в галузі підтримки додатків та ІТ-інфраструктури.

Ми очікуємо, що ви будете готові до позмінної роботи (з понеділка по п'ятницю з 07:00 до 18:00).

Завдання

  • Фіксація звернень та аналіз причин несправностей робочих станцій користувачів
  • Віддалена технічна підтримка користувачів щодо системного програмного забезпечення, прикладного програмного забезпечення та апаратного забезпечення і периферійних пристроїв
  • Тісна співпраця зі службами підтримки 2-ї та 3-ї лінії
  • Обробка ITSM запитів на основі практик ITIL
  • Моніторинг відкритих тікетів та інформування користувачів про їх поточний статус

Наші очікування

  • Дуже хороші міжособистісні та комунікативні навички: комунікабельна, відкрита, емпатична
  • Здатність добре організувати власну роботу
  • Добре володіння усною та письмовою англійською та польською мовами
  • Знання операційних систем MS Windows
  • Знання будови комп'ютерного обладнання та основних елементів конфігурації
  • Знання конфігурації MS Outlook, Teams та функцій MS Word, MS Excel
  • Практичні знання служби MS Active Directory
  • Проживання в Польщі є обов'язковим

Вакансія № 250401-U2BOY

Join Sii's Rzeszow branch as a Junior IT Support Specialist!

You will learn the standards and tools applicable in our company, you will be responsible for direct and remote support of Sii internal users. We provide the opportunity for development in the areas of application support and IT Infrastructure, among others.

We expect availability for shift work (Monday - Friday from 07:00 to 18:00).

Your tasks

  • Logging requests and analyzing the causes of malfunction of users' workstations
  • Providing remote technical support to users for system software, application software and computer hardware and peripherals
  • Working closely with 2nd and 3rd line support
  • Handling requests in the ITSM tool based on ITIL practices
  • Monitoring open tickets and informing users of their current status

Requirements

  • Very good interpersonal and communication skills: communicativeness, openness, empathy
  • Ability to organize own work well
  • Good knowledge of English and Polish, both spoken and written
  • Knowledge of MS Windows operating systems
  • Knowledge of computer hardware design and basic configuration elements
  • Knowledge of MS Outlook, Teams application configuration and MS Word, MS Excel functions
  • Practical knowledge of MS Active Directory service
  • Required to reside in Poland

Job no. 250401-U2BOY

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Молодший спеціаліст з ІТ-підтримки

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?