Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Показати оригінал тексту
Базовою мовою цієї вакансії є English. Перекласти на Ukrainian.

Команда ServiceNow в Sii надає комплексні послуги клієнтам з різних галузей промисловості в Європі та США. Ми спеціалізуємося на вдосконаленні клієнтських платформ, оптимізації та оцифруванні технологічних процесів, а також розширенні використання платформи в організаціях клієнтів. Наш досвід охоплює декілька модулів ServiceNow, включаючи ITSM, ITOM, ITAM, HRSD, SecOps та ITBM (PPM).

Наразі ми шукаємо аналітика ServiceNow, який би приєднався до нашої команди. На цій посаді ви будете брати участь у багатьох проектах, використовуючи різні модулі та додатки на платформі ServiceNow.

Завдання

  • Проведення бізнес-аналізу, щоб зрозуміти очікування клієнтів від готових або індивідуальних рішень ServiceNow
  • Переклад вимог користувачів у специфікації розробки та підтримка команди розробників у разі потреби
  • Розробка рішень, які відповідають вимогам зацікавлених сторін
  • Створення та управління проектною та вихідною документацією
  • Встановлення технічних вимог для команди розробників, наприклад, користувацьких історій, критеріїв прийнятності
  • Нагляд за ходом розробки та керівництво клієнтами на етапі UAT
  • Управління виробничими розгортаннями
  • Проведення необхідних тренінгів для кінцевих користувачів щодо зручності використання платформи та впровадження рішень

Наші очікування

  • Мінімум 4 роки досвіду роботи з платформою ServiceNow
  • Попередній досвід роботи бізнес-аналітиком
  • Здатність щоденно співпрацювати як з технологічними, так і з бізнес-зацікавленими сторонами
  • Сильні навички вирішення проблем
  • Відмінні комунікативні навички, особливо у вирішенні питань розробки, ведення переговорів з клієнтами та впровадження рішень, заснованих на кращих практиках ServiceNow
  • Фундаментальне розуміння технологій, що використовуються в ServiceNow, таких як JavaScript, REST API та реляційні бази даних
  • Знання методологій Agile/Scrum
  • Досвід створення зрозумілих блок-схем відповідно до рекомендацій BPMN
  • Сертифікація ServiceNow Certified System Administrator

Вакансія № 250325-FHL7Z

The ServiceNow Team at Sii provides comprehensive services to clients across various industries in Europe and the United States. We specialize in enhancing customer platforms, optimizing and digitizing process flows, and expanding platform usage within client organizations. Our expertise spans multiple ServiceNow modules, including ITSM, ITOM, ITAM, HRSD, SecOps, and ITBM (PPM).

We are currently seeking a ServiceNow Analyst to join our team. In this role, you will be involved in multiple projects utilizing various modules and applications within the ServiceNow platform.

Your tasks

  • Conducting business analysis to understand customers' expectations for ServiceNow out-of-the-box or custom solutions
  • Translating user requirements into development specifications and supporting the development team as needed
  • Designing solutions that align with stakeholders' requirements
  • Creating and managing project and deliverable documentation
  • Establishing technical requirements for the delivery team, e.g., user stories, acceptance criteria
  • Supervising development progress and guiding customers through the UAT phase
  • Managing production deployments
  • Conducting necessary training for end-users on platform usability and implementing solutions

Requirements

  • Minimum 4 years of experience with the ServiceNow platform
  • Previous experience as a Business Analyst
  • Ability to collaborate with both technology and business stakeholders daily
  • Strong problem-solving skills
  • Excellent communication skills, especially in addressing development issues, negotiating with customers, and implementing solutions based on ServiceNow best practices
  • Fundamental understanding of the technologies used within ServiceNow, such as JavaScript, REST API, and relational databases
  • Familiarity with Agile/Scrum methodologies
  • Experience in creating understandable flow charts according to BPMN guidelines
  • ServiceNow Certified System Administrator certification

Job no. 250325-FHL7Z

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Старший аналітик ServiceNow

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
File is empty
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?