Надіслати запит Приєднуйтесь до Sii
Надіслати запит Приєднуйтесь до Sii
top-image
    Назад

    Експансія за межі Європи. Дізнайся більше про глобальне партнерство Sii з ServiceNow

    У червні 2024 року Sii оголосила про нове партнерство з ServiceNow у США, розпочавши стратегічну експансію за межі Європи. Його метою є просування міжнародних проєктів цифрової трансформації через платформу ServiceNow, щоб допомогти компаніям підвищити свою конкурентну перевагу. Широкі компетенції Sii та міцна присутність у скандинавських країнах та регіоні DACH, Польщі та Великобританії сприяють зростанню Sii на світових ринках. Дізнайся, як Sii допомагає організаціям автоматизувати процеси та підвищити продуктивність за допомогою найсучасніших функцій платформи.

    Переваги ServiceNow та Sii – автоматизація перетворюється на прибутковість

    ServiceNow вирізняється своєю гнучкістю, економічною ефективністю та зосередженістю на автоматизації, що робить його чудовим вибором для компаній, які прагнуть досягти успіху на конкурентних ринках. Впроваджуючи ServiceNow, організації можуть підвищити операційну ефективність та впроваджувати інновації. Платформа допомагає організаціям вирішувати проблеми за допомогою передових технологій, включаючи генеративний штучний інтелект, інтелектуальні чат-боти та детальну аналітику продуктивності. Як надійний партнер, Sii зміцнює можливості ServiceNow для підтримки масштабного зростання бізнесу – як з технологічної, так і з географічної точки зору.

    – Наша місія полягає в підтримці зростання бізнесу шляхом впровадження та розвитку можливостей ServiceNow в їх екосистемах, використовуючи досвід наших навчених і сертифікованих фахівців. Маючи широке портфоліо постійних клієнтів, ми надаємо послуги, пристосовані до індивідуальних потреб користувачів ServiceNow, – коментує Rafał Kwatek, ServiceNow Offering Lead в Sii. – Крім того, ми достатньо великі, щоб працювати зі складними великомасштабними проєктами, але водночас достатньо малі, щоб пропонувати персоналізовані, орієнтовані на клієнта послуги, – додає він.

    Партнерство Sii з ServiceNow надає клієнтам доступ до експертних знань, найкращих практик та ресурсів, що сприяють підвищенню ефективності та операційної досконалості.

    Платформа ServiceNow Now стимулює цифрову трансформацію 

    Платформа Now від ServiceNow пропонує хмарний набір додатків, розроблених для автоматизації ручних процесів, оптимізації співпраці та забезпечення найвищої ефективності операцій у різних сферах, таких як управління ІТ-послугами, надання кадрових послуг, обслуговування клієнтів та безпека.

    – Розширення нашого партнерства з ServiceNow є важливим кроком з точки зору цифрової трансформації наших клієнтів. Ми прагнемо використовувати можливості платформи Now для оптимізації внутрішніх процесів, підвищення якості обслуговування та підтримки впровадження інновацій в організаціях. Це партнерство відображає наше прагнення надавати високоякісні послуги клієнтам по всьому світу, – пояснює Rafał Kwatek.

    Партнерство Sii та ServiceNow буде розширено на США 

    У червні 2024 року Sii оголосила про нове партнерство з ServiceNow у США. Ця співпраця гарантує високоякісні консалтингові послуги та перепродаж ліцензій ServiceNow у США. ServiceNow визнала компетентність Sii, кількість впроваджень та ресурсів, а також високий рейтинг задоволеності клієнтів – 4,5 з 5 за останні 12 місяців. Оцінка включала аналіз референтних проєктів, реалізованих по всьому світу.

    Модернізація платформи для лідера в галузі медичних технологій візуалізації

    Прикладом може слугувати проєкт для найбільшого у світі незалежного постачальника медичних рентгенівських трубок і рішень для візуалізації, для якого фахівці Sii провели комплексний аналіз архітектури та модернізацію бази даних управління конфігурацією (CMDB). Проєкт включав перегляд архітектури платформи, визначення областей для вдосконалення, заміну застарілих інструментів, оптимізацію використання порталу та проведення навчальних семінарів для ІТ-персоналу. Результатом стало, в першу чергу, підвищення рівня безпеки, більш точна CMDB і скорочення часу виходу на ринок. Крім того, клієнт отримав гнучку підтримку в рамках моделі керованих послуг.

    Розробка інструментів аудиту для лідера лакофарбової промисловості зі списку Fortune 500

    Для американської компанії Fortune 500, лідера в галузі виробництва фарб, захисних покриттів і спеціальних матеріалів, фахівці Sii розробили інструмент щорічного аудиту з розподілом користувачів за фінансовими групами та ролями. Проєкт вимагав налаштування системи для проведення аудиту, додавання функціоналу для менеджерів для швидкого відкликання доступу, розробки інструменту для імпорту даних із зовнішніх систем і створення централізованих дашбордів для моніторингу. Автоматизація процесу аудиту значно прискорила операції та зменшила ручну роботу, підвищивши загальну ефективність та масштабованість.

    Sii на європейському ринку – впровадження ServiceNow для лідера молочної галузі в Скандинавії 

    Команда Sii використала свій досвід роботи з ServiceNow для успішної реалізації складного проєкту для одного з молочних кооперативів Данії – найбільшого виробника молочної продукції в Скандинавії з більш ніж 20 000 співробітників. Клієнт зіткнувся зі значними проблемами в модернізації процесів у сфері фінансів і закупівель та ефективному управлінні ресурсами в хмарі Azure з більшою прозорістю та економічною ефективністю.

    – Проєкт унікальним чином поєднує сфери операцій та рішень, і ключовим моментом тут була координація розподілених команд з різних сфер на основі методології SAFe, зберігаючи при цьому конкретне бачення та мету, – підкреслює Karol Garlicki, Solution Architect в Sii. – Хоча існує чіткий поділ між двома напрямками, вони працюють разом, доповнюючи один одного. Така співпраця має важливе значення при реалізації масштабних проєктів. Йдеться не лише про виконання завдань, а й про обмін знаннями. Вона передбачає відповіді на питання “чому” і “як” стосовно бізнес-процесів і правильне визначення відповідальних за реалізацію цих рішень за допомогою простих конфігурацій. Такий підхід забезпечує глибше розуміння та ефективнішу реалізацію цілей проєкту, – пояснює він.

    Такий підхід призвів до значної трансформації в кількох ключових аспектах:

    • Зменшення кількості ручних завдань – перехід від управління заявками на основі електронної пошти до цифрового робочого процесу з функцією аудиту для покращення нагляду в режимі реального часу;
    • Нестандартні рішення на платформі Now – використання платформи та App Engine Studio для реалізації нестандартних бізнес-процесів, включаючи ITIL та ITSM;
    • Удосконалене управління e-mail сповіщеннями – розробка застосунку для ефективної обробки та вирішення запитів на основі вмісту повідомлень з інноваційними функціями фільтрації та категоризації.

    Команда фахівців Sii задовольнила вимоги клієнта за допомогою моделі керованих послуг для внесення змін до платформи та інтеграції низки преміум-продуктів ServiceNow. Необхідні оновлення платформи були впроваджені з мінімальним впливом на повсякденну діяльність компанії.

    Як стратегічний партнер ServiceNow, Sii надала клієнту рішення, встановивши нові стандарти інновацій для вирішення унікальних завдань. Інші важливі аспекти проєкту включали:

    • Трансформація HR-операцій шляхом перенесення їх у робочий простір агента ServiceNow та впровадження контекстних рекомендацій і знань;
    • Створення Employee Center шляхом інтеграції ІТ, HR та закупівель, що призвело до покращення користувацького досвіду та підвищення доступності за допомогою порталу самообслуговування;
    • Впровадження предиктивного інтелекту для класифікації ІТ-запитів та розподілу їх за відповідними групами.

    Для навчання АІ-системи фахівці Sii надали їй дані з десятків тисяч запитів. Тепер система може автоматично розподіляти запити до потрібних груп і має функцію ручної модифікації для оптимізації продуктивності.

    Інноваційний підхід, застосований Sii, не тільки покращив функціонування системи та зменшив потребу в залученні ІТ-команди до конфігурації окремих функцій, але й прискорив процес впровадження, що принесло видимі переваги для клієнта. Під час проєкту Sii вийшла за рамки традиційної ролі постачальника, ставши партнером і підкресливши свою прихильність до надання індивідуальних рішень, які перевершують очікування клієнта.

    Перспективи співпраці Sii та ServiceNow

    Sii продовжує розширювати своє партнерство з ServiceNow по всій Європі та на міжнародному рівні, включаючи Австрію, Данію, Швецію, Німеччину, Польщу, Швейцарію, Великобританію, а тепер і США.

    – Партнерство в США є визнанням нашої присутності на ринку та досягнень у сфері ServiceNow. Використовуючи платформу Now, ми вдосконалюємо послуги, оптимізуємо робочі процеси та забезпечуємо якісний клієнтський досвід. Sii та ServiceNow працюють разом над вдосконаленням цифрових інновацій, втілюючи філософію “Краще разом”, – підсумовує Rafał Kwatek.

    Вам також може сподобатися

    Більше новин

    SUBMIT

    This content is available only in English version.

    Are you sure you want to leave this page?

    This content is available only in one language version.
    You will be redirected to home page.

    Are you sure you want to leave this page?