Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Назад
Цей переклад є приблизним. Перекласти на English.
Цей переклад є приблизним. Перекласти на Ukrainian.

Технології

Ми шукаємо спеціаліста Service Desk зі знанням німецької мови для роботи над одним з наших проектів. Якщо ви добре володієте німецькою мовою і хочете отримати або розвинути досвід у сфері ІТ-підтримки, приєднуйтесь до нашої команди!

Завдання

  • Віддалена підтримка користувачів програм, операційних систем та обладнання
  • Управління обліковими записами користувачів в Active Directory/Entra ID
  • Підтримка Office 365 та базове адміністрування телефонної системи
  • Підтримка мобільних пристроїв (Android/iOS) та інструментів управління кінцевими точками (Intune, NinjaOne, ManageEngine)

Наші очікування

  • Дуже добре знання німецької мови (розмовної та письмової) - обов'язкова умова
  • Комунікативне знання англійської мови
  • Мінімум 6 місяців досвіду роботи в ІТ-підтримці (можна отримати через стажування)
  • Знання технологій: ОС Windows, Office 365, Active Directory/Entra ID, Intune
  • Міжособистісні навички - комунікабельність, відкритість, емпатія
  • Готовність працювати позмінно в тризмінному режимі (24/7)
  • Вільне володіння польською мовою
  • Проживання в Польщі обов'язкове

Буде перевагою

  • Вища освіта або технічна освіта - як перевага

Вакансія № 250416-A5GT0

Technologies & tools

We are looking for a Service Desk Specialist with German language to work on one of our projects. If you have a good knowledge of German and want to gain or develop experience in the IT support area, join our team!

Your tasks

  • Remote user support for applications, operating systems and hardware
  • Active Directory/Entra ID user account management
  • Support for Office 365 and basic phone system administration
  • Support for mobile devices (Android/iOS) and endpoint management tools (Intune, NinjaOne, ManageEngine)

Requirements

  • Very good knowledge of German (spoken and written) - prerequisite
  • Communicative knowledge of English
  • A minimum of 6 months of experience in IT technical support (can be gained through an internship)
  • Knowledge of technologies: Windows OS, Office 365, Active Directory/Entra ID, Intune
  • Interpersonal skills - communication, openness, empathy
  • Willingness to work shifts in a three-shift system (24/7)
  • Fluency in Polish language required
  • Residency in Poland required

Nice to have

  • University education or in technical studies - as a plus

Job no. 250416-A5GT0

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Спеціаліст служби підтримки з німецькою мовою

Формат роботи*

Wybierz minimum jedno pole.

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

Створіть обліковий запис MySii, щоб стежити за статусом вашого процесу
success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?