Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

Цей переклад є приблизним. Показати оригінал тексту
Базовою мовою цієї вакансії є English. Перекласти на Ukrainian.

Технології

Ми шукаємо досвідченого менеджера ІТ-сервісу, який очолить управління та підтримку ІТ-сервісів у віддаленому офісі з приблизно 100 користувачами. На цій посаді ви забезпечуватимете оптимальну продуктивність та інтеграцію різноманітних ІТ-систем, а також керуватимете стратегічними ініціативами з удосконалення ІТ-інфраструктури. Ви зосередитесь на підтримці відповідності та узгодженні ІТ-операцій з бізнес-цілями у всіх сферах.

Не чекайте, подавайте заявку!

Завдання

  • Очолювати управління пристроями кінцевих користувачів та хостинговими середовищами, включаючи складні налаштування з використанням Windows, Mac, Linux, AWS та Azure, забезпечуючи при цьому безпеку та ефективність
  • Контролюйте та вдосконалюйте платформи управління ІТ-послугами, такі як Freshworks, Connectwise Control та Azure, розвиваючи культуру постійного вдосконалення та інновацій у наданні послуг
  • сприяти впровадженню безперебійних засобів комунікації та підвищення продуктивності, контролювати інтеграцію та підтримку MS Office Suite, Slack та Talkdesk, щоб максимізувати залученість користувачів
  • Тісно співпрацювати з DevSecOps, інженерними та продуктовими командами для забезпечення безпеки, надійності та продуктивності систем з використанням GitHub, Jenkins, Ansible та Docker

Наші очікування

  • Ступінь бакалавра або магістра в галузі інформаційних технологій, комп'ютерних наук або суміжних галузях, а також щонайменше 8 років прогресивно відповідального досвіду управління ІТ
  • Підтверджений досвід управління складними ІТ-середовищами, з глибокою експертизою в хмарних екосистемах, стандартах безпеки та структурах управління ІТ-послугами
  • Виняткові лідерські навички з продемонстрованою здатністю впливати на організаційні зміни в різних технічних командах та керувати ними
  • Розширені навички вирішення проблем, здатні керувати та вирішувати складні технічні завдання та операційні збої.
  • Вільне володіння англійською мовою, що дозволяє ефективно співпрацювати з командами в США та іншими глобальними функціями
  • Відкритість до гібридної моделі роботи (2-3 дні на тиждень з офісу у Вроцлаві)
  • Проживання в Польщі є обов'язковим

Вакансія № 250311-4BGZP

Technologies & tools

We are looking for an experienced IT Service Manager to lead IT service management and support for a remote location with approximately 100 users. In this role, you will ensure the optimal performance and integration of diverse IT systems while driving strategic initiatives to enhance IT infrastructure. You will focus on maintaining compliance and aligning IT operations with business objectives across all areas.

Don't wait, apply!

Your tasks

  • Spearhead the management of end-user devices and hosting environments, including complex setups using Windows, Mac, Linux, AWS, and Azure, while ensuring security and efficiency
  • Oversee and refine IT service management platforms like Freshworks, Connectwise Control, and Azure, fostering a culture of continuous improvement and innovation in service delivery
  • Champion seamless communication and productivity tools implementation, overseeing the integration and support of MS Office Suite, Slack, and Talkdesk to maximize user engagement
  • Collaborate closely with DevSecOps, engineering, and product teams to ensure security, reliability, and performance of systems using GitHub, Jenkins, Ansible, and Docker

Requirements

  • Bachelor’s or Master’s degree in Information Technology, Computer Science, or a related field, coupled with at least 8 years of progressively responsible IT management experience
  • Proven track record in managing complex IT environments, with deep expertise in cloud ecosystems, security standards, and IT service management frameworks
  • Exceptional leadership skills with a demonstrated ability to influence and drive organizational change across diverse technical teams
  • Advanced problem-solving abilities, capable of managing and resolving high-stakes technical challenges and operational disruptions
  • Fluency in English, enabling effective collaboration with teams in the USA and across global functions
  • Openness to a hybrid work model (2-3 days a week from the Wroclaw office)
  • Residing in Poland required

Job no. 250311-4BGZP

Відгукнутися миттєво

Fill in the form in English please

Менеджер ІТ-сервісу

angle-down
  • Польща
angle-down

Опція не обрана

Прикріпити резюме*

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
File is empty
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Sii Poland дотримується Процедури інформування про порушення законодавства.

success

Ваша заявка була успішно надіслана

Ми зв'яжемося з вами, як тільки переглянемо ваше резюме

Опрацювання

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Бенефіти для тебе

Подати заявку Рекомендувати друга

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?