Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

overlay overlay

Сервісна служба та підтримка користувачів

Ми надаємо масштабовану цілодобову підтримку віддалено або на місці. Наші послуги базуються на найкращих практиках ITIL та визначених SLA і KPI.

Підвищуйте продуктивність завдяки підтримці 24/7 від нашої служби підтримки. Наша команда використовує передові технології автоматизації та стандартизовані ІТ-процеси, щоб швидше реагувати, знижувати витрати та ефективно вирішувати проблеми. Наші віртуальні агенти та чат-боти на основі штучного інтелекту скорочують час реагування, а наші багатомовні ІТ-фахівці, використовуючи сучасні інструменти, забезпечують надійну підтримку. Обирайте Sii та насолоджуйтеся стабільною та ефективною ІТ-підтримкою.

НАША ПРОПОЗИЦІЯ

Підтримка 1-ї лінії

Безперервність бізнесу завдяки підтримці 24/7

Наша перша лінія підтримки 24/7/365 допомагає вам працювати ефективніше завдяки стандартизованим ІТ-процесам та автоматизації, пришвидшуючи реагування та зменшуючи витрати. Завдяки віртуальним агентам і чат-ботам на основі штучного інтелекту ми скорочуємо час реакції з хвилин до секунд і запобігаємо виникненню проблем ще до того, як вони з'являться. Наші багатомовні ІТ-спеціалісти вирішують питання користувачів та запити до служби підтримки за допомогою сучасних інструментів, таких як VoIP, IVR та VPBX, для швидкого та надійного обслуговування.

Підтримка застосунків

Експертна підтримка для забезпечення максимального часу безвідмовної роботи

Наша цілодобова підтримка додатків гарантує своєчасне реагування на ваші запити щодо критично важливого для бізнесу програмного забезпечення. Завдяки гнучким варіантам обслуговування та глибокій експертизі, ми керуємо численними завданнями одночасно за найвищими стандартами якості. Ми надаємо послуги відповідно до встановлених SLA та використовуємо системи ITSM для постійного моніторингу продуктивності та забезпечення надійності, щоб підтримувати задоволеність клієнтів у всіх часових поясах.

Підтримка на місцях 

Швидке реагування на місці

Розгалужена мережа філій та кілька сервісних центрів у великих містах Польщі дозволяють нам добиратися до місця розташування клієнтів максимум за 2 години. Забезпечуючи 24/7/365 Break & Fix repairs, а також IMAC, Swap, Smart Hands та повну підтримку Центру обробки даних, ми запобігаємо простоям та підтримуємо безперервність вашого бізнесу. Крім того, ми організовуємо переїзди офісів та заводів, а також закупівлю, конфігурацію та встановлення необхідного ІТ-обладнання для ваших критично важливих об'єктів.

НАМ ДОВІРЯЮТЬ ЛІДЕРИ ГАЛУЗІ


Приклади із практики у сфері Сервісної служби та підтримки користувачів

Познайомтеся з нашою командою Сервісної служби та підтримки користувачів

Новини та проєкти Сервісної служби та підтримки користувачів

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Розпочнімо розмову вже сьогодні

Ваш файл

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Jarosław Lakutowicz

ITO Competency Center Director, Offering Lead

Ваше повідомлення надіслано.

Ми розглянемо ваше повідомлення та зв’яжемося з вами якомога швидше

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Опрацювання

ГАЛУЗІ, В ЯКИХ МИ ПРАЦЮЄМО

Дізнайтеся, що ми пропонуємо у вашій сфері

Долучайся до нас

Стань частиною команди Power People

Надіслати запит Приєднуйтесь до Sii

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?