Ми надаємо масштабовану цілодобову підтримку віддалено або на місці. Наші послуги базуються на найкращих практиках ITIL та визначених SLA і KPI.
Наша перша лінія підтримки 24/7/365 допомагає вам працювати ефективніше завдяки стандартизованим ІТ-процесам та автоматизації, пришвидшуючи реагування та зменшуючи витрати. Завдяки віртуальним агентам і чат-ботам на основі штучного інтелекту ми скорочуємо час реакції з хвилин до секунд і запобігаємо виникненню проблем ще до того, як вони з'являться. Наші багатомовні ІТ-спеціалісти вирішують питання користувачів та запити до служби підтримки за допомогою сучасних інструментів, таких як VoIP, IVR та VPBX, для швидкого та надійного обслуговування.
Наша цілодобова підтримка додатків гарантує своєчасне реагування на ваші запити щодо критично важливого для бізнесу програмного забезпечення. Завдяки гнучким варіантам обслуговування та глибокій експертизі, ми керуємо численними завданнями одночасно за найвищими стандартами якості. Ми надаємо послуги відповідно до встановлених SLA та використовуємо системи ITSM для постійного моніторингу продуктивності та забезпечення надійності, щоб підтримувати задоволеність клієнтів у всіх часових поясах.
Розгалужена мережа філій та кілька сервісних центрів у великих містах Польщі дозволяють нам добиратися до місця розташування клієнтів максимум за 2 години. Забезпечуючи 24/7/365 Break & Fix repairs, а також IMAC, Swap, Smart Hands та повну підтримку Центру обробки даних, ми запобігаємо простоям та підтримуємо безперервність вашого бізнесу. Крім того, ми організовуємо переїзди офісів та заводів, а також закупівлю, конфігурацію та встановлення необхідного ІТ-обладнання для ваших критично важливих об'єктів.
Розпочнімо розмову вже сьогодні
Дізнайтеся, що ми пропонуємо у вашій сфері
Стань частиною команди Power People
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?
Are you sure you want to leave this page?