За допомогою хмарної платформи ми автоматизуємо процеси та полегшуємо роботу підрозділів, щоб підвищити продуктивність цілих організацій.
Сертифікований Premier Partner
у Польщі, Скандинавських країнах, Німеччині, Австрії, Швейцарії, Великобританії та Ірландії, а також у США
Високий бал в опитуванні ServiceNow CSAT:
4,75/5
Переконливі рекомендації
у перепродажі, консалтингу та впровадженні
Величезний досвід роботи з модулями
ITSM, ITOM, SPM, CSM, HRSD та SecOps
Ми впроваджуємо платформу ServiceNow IT Service Management (ITSM) для оптимізації та автоматизації ІТ-сервісів. Ваша команда може ефективно керувати інцидентами, запитами, змінами та проблемами, використовуючи інсайти на базі штучного інтелекту та віртуальних агентів. Централізуючи ІТ-операції на єдиній хмарній платформі, ми допомагаємо вам підвищити ефективність обслуговування, покращити співпрацю та зменшити операційні витрати.
Ми впроваджуємо рішення Strategic Portfolio Management (SPM) від ServiceNow, щоб синхронізувати бізнес-стратегію з її реалізацією. Платформа покращує співпрацю між підрозділами, оптимізує розподіл ресурсів і пропонує інсайти на основі штучного інтелекту для візуалізації стратегії та відстеження прогресу. Вона підтримує стратегічне планування, управління попитом, гнучку розробку та комплексне адміністрування портфелю проєктів для більшої гнучкості та ефективності бізнесу.
Ми розгортаємо рішення ServiceNow IT Operations Management (ITOM), щоб забезпечити повну видимість і контроль над вашою ІТ-інфраструктурою – як локальною, так і хмарною. Використовуючи штучний інтелект і машинне навчання, платформа швидко виявляє та вирішує проблеми, мінімізує час простою та проактивно вирішує потенційні проблеми. Завдяки централізованому управлінню та відображенню сервісів ваша команда може бачити продуктивність додатків і бізнес-послуг, забезпечуючи надійну та оптимізовану роботу.
Ми впроваджуємо платформу HR Service Delivery від ServiceNow, щоб оптимізувати та автоматизувати HR-процеси у вашій організації. Покращуючи досвід співробітників завдяки можливостям самообслуговування та автоматизації на основі штучного інтелекту, платформа спрощує завдання – від найму та адаптації до щоденної HR-підтримки. Це дозволяє працівникам безперешкодно отримувати доступ до необхідних послуг, що підвищує ефективність і знижує витрати, незалежно вiд їхнього місця роботи – в офісі чи віддалено.
Розгортаємо платформу Customer Service Management (CSM) від ServiceNow для оптимізації операцій з обслуговування клієнтів. Платформа використовує штучний інтелект для автоматизації вирішення кейсів, оптимізації робочих процесів та покращення співпраці в команді. Завдяки інформації в режимі реального часу та централізованій взаємодії, агенти можуть ефективніше вирішувати проблеми та забезпечувати чудовий клієнтський досвід, водночас ефективно керуючи операційними витратами.
Дізнайтеся, як забезпечити персоналізоване обслуговування клієнтів і підвищити ефективність роботи операторів у ServiceNow
Розпочнімо розмову вже сьогодні
Дізнайтеся, що ми пропонуємо у вашій сфері
Стань частиною команди Power People
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?
Are you sure you want to leave this page?