Sii Ukraine

SII POLAND

SII SWEDEN

overlay overlay

Sii x ServiceNow

За допомогою хмарної платформи ми автоматизуємо процеси та полегшуємо роботу підрозділів, щоб підвищити продуктивність цілих організацій.

Сертифікований Premier Partner
у Польщі, Скандинавських країнах, Німеччині, Австрії, Швейцарії, Великобританії та Ірландії, а також у США

Високий бал в опитуванні ServiceNow CSAT:
4,75/5

Переконливі рекомендації
у перепродажі, консалтингу та впровадженні

Величезний досвід роботи з модулями
ITSM, ITOM, SPM, CSM, HRSD та SecOps

НАША ПРОПОЗИЦІЯ

IT Service Management

Швидші ІТ-сервіси з автоматизацією з застосуванням штучного інтелекту

Ми впроваджуємо платформу ServiceNow IT Service Management (ITSM) для оптимізації та автоматизації ІТ-сервісів. Ваша команда може ефективно керувати інцидентами, запитами, змінами та проблемами, використовуючи інсайти на базі штучного інтелекту та віртуальних агентів. Централізуючи ІТ-операції на єдиній хмарній платформі, ми допомагаємо вам підвищити ефективність обслуговування, покращити співпрацю та зменшити операційні витрати.

Strategic Portfolio Management

Максимальна ефективність з розумними інструментами управління

Ми впроваджуємо рішення Strategic Portfolio Management (SPM) від ServiceNow, щоб синхронізувати бізнес-стратегію з її реалізацією. Платформа покращує співпрацю між підрозділами, оптимізує розподіл ресурсів і пропонує інсайти на основі штучного інтелекту для візуалізації стратегії та відстеження прогресу. Вона підтримує стратегічне планування, управління попитом, гнучку розробку та комплексне адміністрування портфелю проєктів для більшої гнучкості та ефективності бізнесу.

IT Operations Management

Контроль інфраструктури для надійності

Ми розгортаємо рішення ServiceNow IT Operations Management (ITOM), щоб забезпечити повну видимість і контроль над вашою ІТ-інфраструктурою – як локальною, так і хмарною. Використовуючи штучний інтелект і машинне навчання, платформа швидко виявляє та вирішує проблеми, мінімізує час простою та проактивно вирішує потенційні проблеми. Завдяки централізованому управлінню та відображенню сервісів ваша команда може бачити продуктивність додатків і бізнес-послуг, забезпечуючи надійну та оптимізовану роботу.

HR Service Delivery

Оптимізовані HR-процеси для підвищення залучення  

Ми впроваджуємо платформу HR Service Delivery від ServiceNow, щоб оптимізувати та автоматизувати HR-процеси у вашій організації. Покращуючи досвід співробітників завдяки можливостям самообслуговування та автоматизації на основі штучного інтелекту, платформа спрощує завдання – від найму та адаптації до щоденної HR-підтримки. Це дозволяє працівникам безперешкодно отримувати доступ до необхідних послуг, що підвищує ефективність і знижує витрати, незалежно вiд їхнього місця роботи – в офісі чи віддалено.

Customer Service Management

Швидке вирішення запитів з автоматизованою підтримкою

Розгортаємо платформу Customer Service Management (CSM) від ServiceNow для оптимізації операцій з обслуговування клієнтів. Платформа використовує штучний інтелект для автоматизації вирішення кейсів, оптимізації робочих процесів та покращення співпраці в команді. Завдяки інформації в режимі реального часу та централізованій взаємодії, агенти можуть ефективніше вирішувати проблеми та забезпечувати чудовий клієнтський досвід, водночас ефективно керуючи операційними витратами.

НАМ ДОВІРЯЮТЬ ЛІДЕРИ ГАЛУЗІ


Приклади із практики у сфері SERVICENOW

Познайомтеся з нашою командою ServiceNow

Новини та проєкти ServiceNow


САМООБСЛУГОВУВАННЯ
ДЛЯ КРАЩОЇ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ

Дізнайтеся, як забезпечити персоналізоване обслуговування клієнтів і підвищити ефективність роботи операторів у ServiceNow

Переглянути вебінар
Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.
Close

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Опрацювання

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Розпочнімо розмову вже сьогодні

Ваш файл

Завантажений файл:
  • file_icon Created with Sketch.

Допустимі файли: .doc, .docx, .pdf (максимум 5 МБ)
Надішліть файл у форматі PDF, DOCX або DOC
Розмір завантаження обмежений 5 МБ
Файл не доданий
Файл не завантажено

Ви можете у будь-який час відкликати свою згоду на обробку персональних даних, але таке відкликання не вплине на законність будь-якої обробки таких даних, яка була здійснена до моменту відкликання вашої згоди. Детальна інформація про обробку ваших персональних даних зазначена в Політиці конфіденційності.

Rafał Kwatek

ServiceNow Offering Lead

Ваше повідомлення надіслано.

Ми розглянемо ваше повідомлення та зв’яжемося з вами якомога швидше

Вибачте, щось пішло не так і ваше повідомлення не було доставлене

Оновіть сторінку та спробуйте ще раз. Contact us form, якщо проблема виникне знову

Опрацювання

ГАЛУЗІ, В ЯКИХ МИ ПРАЦЮЄМО

Дізнайтеся, що ми пропонуємо у вашій сфері

Долучайся до нас

Стань частиною команди Power People

Надіслати запит Долучайся до нас

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?

This content is available only in English version.

Are you sure you want to leave this page?